Tuesday, January 08, 2008

 

New Year, new Start!

I am back in Singapore after a great xmas holiday in Germany. The new year starts with a lot of changes and the prospects are good.

I decided to continue my blog and post new and interesting things about Singapore whenever I find them and have the time to post.
I also decided that I would post "bilingual" now, as I had some requests to switch back to German, but don't want to stop writing in English either.

So long for now, more posts to follow soon.

----------------------------------------------------------

Ich bin nach fantastischen Weihnachtsferien in Deutschland wieder zurück in Singapur. Das neue Jahr kommt mit vielen Veränderungen und die Aussichten sind gut.

I habe mich entschieden meinen Blog weiterzuführen und neue und interessante Dinge über Singapur hinzuzufügen wannimmer ich sie finde und die Zeit habe zu schreiben,
Ich habe mich auch dazu entschlossen meine Beträge "bilingual" zu schreiben, da ich ein paar Anfragen hatte wieder nach Deutsch zu wechseln, ich aber auch nicht nicht aufhören möchte in English zu schreiben.


So viel für jetzt, weitere Beiträge folgen in Kürze.

Labels: ,


Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?